- Home
- Klantenservice
Contact met Lenzenshop
Bij Lenzenshop kunt u zelf bepalen welke manier van contact zoeken u het prettigst vindt. Wij zorgen er in ieder geval voor dat u zo snel mogelijk antwoord krijgt. U kunt ook op onze veel gestelde vragen pagina kijken.
Klachten
Heeft u een klacht over Lenzenshop of over onze producten of diensten? Wij behandelen uw klacht altijd binnen 14 dagen. U kunt uw klacht sturen via e-mailadres info@lenzenshop.nl of een brief sturen naar bovenstaand postadres. Indien u zich niet kunt vinden in de geboden oplossing kunt u zich wenden tot geschillencommissie: www.sgc.nl
Contact per e-mail
Veel van uw vragen kunnen worden afgehandeld per e-mail via klantenservice@lenzenshop.nl. Voor u is dit wellicht de makkelijkste manier van contact zoeken. Voor vragen over uw order, onze producten en overige vragen gebruik u het contact formulier . Wij beantwoorden uw e-mail op werkdagen veelal binnen 12 uur en uiterlijk binnen 24 uur.
Contact via telefoon
U kunt van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 terecht bij onze telefonische klantenservice via telefoonnummer 010 414 2835 (lokaal tarief). Lenzenshop heeft altijd voldoende servicemedewerkers om u snel te woord te staan. Zo staat u nooit vervelend in de wacht.
Main Categories
Service en Advies
Service
Klantenservice Neem contact op Veel gestelde vragen Verzending en bezorging Ruilen en retourneren Over Lenzenshop Contactlens Controle Bon Algemene Voorwaarden Privacybeleid